Thursday, 24 January 2013

Ehermm ~ Siapa Dirinya ?

  
Eherrmm ~ Knoowk knoowk ~ Siapa tuhh? Hehehhe ..
------>
Aku maksud kan yang diaa ne , yang lelaki seorang ne ! Yang pompuan tuh pulak takyaah larh nak sebok-2 tanya . Itu aku -,- sii budak kuat nangis . twinkk*

Oke , nak share sikit pasal lelaki nee ! Amek kau ~ Aku promote jap .
His name:  Muhamad Irfan Asyraf Bin Rozlan . (Nak fb link dia ? Click larh nama dia tuhh ~ Dah tuh , jangan nak ngorat!)
Date Of Born : 19 July 1995 . ( Ne budak muda se'Minggu dari aku .# Ada aku kesahh !)
Address: Diaa tinggal sana Taman Pakka. ( Kudat, Sabah )
Sex: Male ( Tengok larh muka dia tuh. Lelaki oke !)
Religious View: Islam :')
Siblings: Anak ke-2 dari 4 orang adik beradik. (Dorang ada 3 lelaki , 1 pompuan)
Study at: SMK Kudat , SMATIM ( Lepasan SPM bha kami ne)

Oke , yang kat atas tuh aku khusyuk cerita pasal dia punya short bio ; Sekarang nak cerita pulak pasal perangai diaa ne ~

Kawan-2 semua , dia ne kan orang yang aku sayang selain yang sepatutnya aku sayang :') Sayang dia sangat-2 larh . Actually, dulu kitorang ne just kawan . Kawan sekelas . First time aku kenal dia time form 3 , waktu tuh aku kira new student kat dalam sekolah tuh . Aku budak berhijrah dari SMK Abdul Rahim [ SEMEKAR ] and seorang pelajar yang amek Kelas Aliran Agama [KAA] . 

Setahu aku dan seingat aku, aku tak pernah rapat dengan dia ne . Just kawan biasa macam tuh jea and kawan waktu nak kacau-2 orang ; kami kan kanak-2 rebina :') . Hehehe ~ Budak ne selalu kacau aku . Selalu bagi kena aku . Sampai kadang-2 aku susah sangat nak percaya apa yang dia cakap . Well , I didn't care about it . Tak kesah sangat pun . Nama pun kawan sekelas . Kan kan kann ? 

Aku start rapat dengan dia since 2011 . Time awal tahun tuh . Aku start rapat dengan dia pun gara-2 aku ada fight-2 sikit dengan kawan dia @ classmate kami yang sorang tuh [ kawan tak kawan , jiran rumah sebelah dia jugak] Jadi waktu tuh , dia sangat-2 larh membantu aku tuk tenangkan diri . Tenang sikit hati aku :') , thanks awak ! ^^

And time 2012 ; tahun lalu , kitorang lagi tambah rapat . Hhehe . Tapi pelik sangat cara kami rapat tuh -,- . Nak tahu kesah selanjut nya ? Continue your reading .........

Dia tetiba msg aku dekat number 019-5396864 [Now simcard tuh dah patah~] Dia cakap nak pinjam buku nota geografi aku . So, dengan murah hati , aku cakap OK ! Hari tuh hari jumaat , 20/01/2012 . Petang tuh, ada game netball anjuran HY kat Dewan Tun Mustapha Kudat. So, kitorang plan jumpa and bagi buku nota tuh . Dan hari-2 seterusnya , kitorang kerap kali msg and calling-2 . Best ! Time dia p memanah pun dia sempat lagi call aku [time malam nya tuh larhh].

Dah buat macam tuh , kitorang makin rapat dan semakin rapat . Oke ! Rapat yang d maksud kan adalah , rapat dalam perhubungan , bukan berkepit-2 tuh ~ Pleasee larh jangan nak mencarut !

Then , pada suatu hari , tarikh keramat , 04 April 2012 , kami jadi couple . Walaupun banyak halangan dan dugaan yang kitorang terima , kitorang tetap tabah :') ; Sampai ke hari ini . 

Sincerely ,
Rozainie Binti Awang 


Dah baca? Best? Like lewrr~

No comments: