Tuesday, 19 February 2013

Bila "Speak Now-Taylor Swift" berbunyi ..


Haii followers ~ Sorry lama tak update blog ne . Takda masa . Lagi pun , line tak berapa nak oke sangat . Tuh pasal larh tak jalan apa`apa blog ne . Okee guys , aku nak cerr sikit bila lagu Speak Now tuh berdering.. 

Hari : Isnin ; Jam : 04.03pm 
Ahli ; Me and Sii Lup ~

Okee , kan sebelum ne dah bagitau korang yang speaker hp dia rosak . So , tak dapat dah nak calling`calling macam selalu . And sehari sebelum kejadian ne berlaku ( hari ahad ) , aku tak dapat nak contact dengan sii sayang . Lama aku tunggu . Sampai tak dapat tidur ne . Huhu ~ Lepas sehari , jam 11.27am bersamaan hari isnin tuh dia ada msg . Dia kata "sorry" . Coach amek hp dia . -,- Huhh! Sedeyy!

* Aku sangat`sangat larh dilanda kekecewaan ~ *

Dah tuh , kitorang msg la lepas dia dapat balik hp dia . Tuh pun sempat lagi gaduh`gaduh ! Isshh ! Tetiba dia kata dia rinduu aku . Wahh ! #Aku pun sama# . Lepas tuh , tetiba pulak dia cakap dia nak call ! Aduhh ! Bebunga`bunga hati aku . Tapi lepas ingat`ingat balik , hp dia kan rosak . Nak call camna . ( Gugur terus bunga tuh ) . Tapi dia kata , dia guna hp coach , jadi tanpa segan silu nya , aku suruh jea larh dia call . (ngee , aku nak!)

Beberapa saat lepas tuh , terus hp aku berdering . Ehh !! Lagu "TS" larh . Heheh ~ Happy sangat <- ^_____________________________________^ . Huhahahha ! So , kami cerita`cerita la . Best ! Lepas hampir 2bulan tak dengar suara dia , akhirnya rindu ku terbalas ~ 

Terima kasih Sayang ~..

Dah baca? Best? Like lewrr~

No comments: