Thursday, 21 February 2013

Goshhh ! Dilanda kekecewaan ..

Hi you all . i am coming back to you . Today im gonna tell you the story that had make me feel bad and make me crying all day . Lah sangat ! So , dengar la coretan hati ini ...
Hari rabu lalu , ada orang ni minta add dekat facebook . Actually i cant recognize the name , so then im  being curious. Lepas tuh, kemarin ada inbox lagi dekat pesbukk tuh. Dia cakap nama dia k****e . Huhuhu. So , aku berlagak lah macam tiada apa'apa. Tapi malangnya, semua tuh tidak menjadi dan membuat ku rasa sangat janggal. Aku mengelak dan berharap benda ne tidak jadi masalah kunuk aku dan si dia. Tapi sumpah, semua tuh sia'sia! Huhhh ~
Semua cerita ne aku rahsiakan. Aku tidak mau si dia tahu pasal hal ne. Aku takut dia kecil hati. So aku ambil keputusan just mo ceritakan semua dekat sii oche. Tapi tetap juga aku kedapatan oleh Si dia. Ya Allah, tabahkanlah hati hamba mu ini.. Malangnya, malam tuh cerita ne dah terbongkar. Dah sampai di pengetahuan si dia. memang masak lah ku menjawab..
Malam tuh, si dia tiba'tiba tanya macam'macam dekat aku. Aduhh ! Seriously, aku terperangkap dalam perasaan sendiri. Aku rasa bersalah sangat dekat dia. Dah tuh, bila tanya punya jawab punya tanya, dia tetap mahu tau apa cerita aku dengan orang tuh. Tapi aku rasa biarlah cerita tuh jadi cerita lama. Aku dah tak mahu cerita tuh kena ungkit balik. Itu semua cerita lama. Sudah setahun lebih pun. Buat apa lagi mo dikenang. Aku dah ada kau!!
Tapi entah kenapa, si dia sangat'sangat kesal dengan aku malam tuh. Aku yang jadi mangsa keadaan! Hancur, remuk redam hati aku masa tuh! Kenapa boleh jadi macam ne!! Malam tuh,si dia tiba'tiba tanya , 'kau pilih aku atau dia'. Aku pilih siapa? Senangkan buat macam ne! Aku bukan budak'budak bila ku suruh aku pilih siapa!! 
Semalam, semua sakit hati terlepas. Itu pun aku susah suda mo letakkan diri aku ne dalam hati kau. Kau buat ku rasa macam bertepuk sebelah tangan. Aku bukan barang mainan! aku sayang kau, tapi kenapa macam ne jadinya? Berabis aku yakinkn kau yang benda tuh memang tidak penting! Tapi susah sangat kau mau percaya dekat aku kan.
Tapi, syukur alhamdulillah. Hati ku masih jadi milik aku. Cinta ku tidak bertepuk sebelah tangan. Apa pun, tolonglah faham aku ea. Aku tau kau jeles, tapi bukan begini caranya.
#aku sayang kau..

Dah baca? Best? Like lewrr~

No comments: