Friday, 22 February 2013

Oke ? up to you !


Okee all, selamat malam. See the tittle?  Mood aku sekarang memang tak baik gara'gara terlalu memikirkan perkara yang entah macam mana besar pentingnya pun aku tak tahu! Aku hairan sangat dengan perangainya ne! Boy, please take care of my heart. Please dont be to much selfish!! Aku pun orang juga. Aku sudah sedaya upaya jaga hati kau! Tak kan lah hal macam ne kau mau panjangkan. Sampai bila mo jadi begini? Sampai bila? Sampai ada yang sakit hati? Sampai hati sudah tidak dapat dipulihkan? Kau pernah cakapkan yang fikir positive. Tapi kau? Rasionalkah kau buat aku macam ne? Layakkah aku dapat layanan yang sangatlah istimewa macam ne? Tolonglah! Perkara ne memang tidak akan settle kalau mau ikut kehendak hati kau saja!!

Untuk berapa lama lagi kita macam ne? Aku sudah cukup tahan hati. Aku tak nak lagi masalah bodoh macam ne berpanjangan. Kita pun tak nak terus sakit hati kan? So? Tunggu apa lagi. Jum lah sama'sama mengalah. Aku cukup pertahankan kau . Aku dah tak nak fikir hal lalu. Kenapa tetap jadi macam ne? Mengerti aku supaya aku mampu mengerti kau maam selalu. Hati kita tidak selalu menerima apa benda yang menyakitkan. Ajarlah hati tuh untuk kekal tabah! Tengok sendiri, kita sudah pertahankan relationship ne lama. Tapi takkan lah semua ne jadi sia2 untuk kita! 

Aku tau kau masih sakit hati dengan apa yang sudah aku buat ne. Tapi aku buat semua ne untuk pertahankan kau! Bukan untuk kau biar aku terkapaikapai, terpingahpingah, dan terhegehhegeh  dekat kau!! Aku pun minta kau mengerti bha. Aku sayang kau. Tiada guna kita dalam relationship ne lama sampai hari ini kalau kita tidak yakin satu sama lain. Jangan seksa ku macam ne bha! Jangan biar aku hidup dalam anganangan. Aku sabar, aku tetap setia dekat kau. Jangan uji aku macam ne! Aku sudah tunaikan semua apa yang kau minta aku buat! Sekarang tolonglah tunaikan apa yang aku mau sangat kau buat. Tolong mengerti!! Kalau tidak untuk aku, sekurang2 nya untuk ku. 

Belajar semula cara kau mencintai aku! Kita dari mula jadi kawan dan sekarang kita lebih dari kawan! Kita rapat tanpa diduga. Memang kita ne manusia yang tidak sempurna. Tapi, janganlah biarkan kita jadi kurang upaya garagara kehendak hati kita. Bezakan lah mana yang baik dan mana yang buruk.

Ubah pendirian, ubah sikap kau yang berubah jauh dari diri kau yang sebenar. Aku kenal kau. Aku kenal siapa MUHAMAD IRFAN ASYRAF ROZLAN yang sebenar!!!!

Dah baca? Best? Like lewrr~

No comments: