Friday, 15 March 2013

Akuu

Okee? Haii semua blogger. Sorry ya. Jarang dah update blog . Ni hah ! Naik belalat blog ne ak tinggalkan. Hmm, hari ne aku g Klinik Kesihatan Kudat. Nak taw aku buat apa? Hah! Letak mata tuh depan monitor! Jangan nak memandai tuk lari dari pembacaan.
Tadi aku g klinik, bukan sakit nak beranak. Bukan juga sakit gigi. Tadi ada event kat sana. Majlis tilawah Al Quran, hafazan, berpidato, bercerita. So, ikut la. Anjuran PERKIPS Hospital Kudat.
Best juga sekali sekala dapat ikut program macam tuh. Walau la takda nama dalam senarai peserta, jadi penonton pun oke la. Kan itu pun sebahagian dari penyertaan. Rilek la. 
Satu jea benda yang buat aku rasa gembira. Walau di mana pun aku berada, tetap ada kawan walaupun tak la rapat sangat. Al least tak keseorangan kan? hehe
Kawan setadika. Sampai sekarang pun oke masih . Tak sombong. Tak macam kawan zaman remaja ne. Otak dia da terlampau maju. Hehe
But, sokey! 

Dah baca? Best? Like lewrr~