Sunday, 5 May 2013

Kenapa kau berubah??

Well ! Haii !assalamualaikum . Sorry la yaa , lama tak update blog ne . Almaklum la , semenjak dapat tawaran masuk form six, macam macam benda kena urus . Mana lagi busy jaga budak , minta pengesahan p pendaftaran , nak tolong kawan sorang tuh lagi gara gara kena buat rayuan . Huhh -,- mengalahkan orang yang nak menang kena undi sempena PRU13 pulakk ~

Oke , jangan kesah dengan luahan aku kat atas tuh . Tuh just iklan semata-mata . Tak lebih and tak best mana pun . Okee , cerita pulak pasal tajuk besar aku tuh , 'kenapa kau berubah???!' Haiihh ! And kenapalah aku tak dapat nak minta jawapan dari dia sendiri !! Oii sayang , kalau kau baca ne , hrap kau faham la ya apa motif aku tanya macam ne , huhuhuh.

Minggu lepas , gaduh dengan kau . Pasak benda kecik jea . Kau period ea ? Kalau eya pun , janganlah nak mengalahkan mood period kami yang perempuan neh !! Soalan aku simple jea , and tak nak buat kau terasa dengan aku , so aku tanya dengan cara baik dah tuh . 'Knp tnya dekat dia mcm mna mo simpan rokok time dlm kem?' Well ! Saya curious , kalau tak faham english nya , nii yang di melayu kan . SAYA TERTANYA-TANYA. Huhuh .

Ada patut kah kau tanya aku "kenapa? Fikir bey merokok balik ka?" yang tuh aku tak kesah sangat. Tapi yang bab kau cakap yang tuh kawan kau yang sent , and bukan kau , HAHHHH !, yang dekat situ yang Aku kesah sangat ! Wehh , susah kah nak ngaku yang tuh memang kau yang tanya sendiri ? Grrr , nk mengelak pun tak bijak ! Aku dh kenal kau lama la sayang . Kau tak payah la nak tipu ag . Fikir airmata aku ne tuh kau jea ? Ada benda lain lagi nak ku tangiskan . Gilew~~

Lepas tuh , tiap hari ahad before kau handphone , kau akan call . Tapii ? Alasan la nak main bola tampar . Sebelum ne kenapa tak bagi jea alasan macam tuh . Takyahh call minggu2 . Menyampah ! Dah tahu line tak bgus , lepas hp kau dah bagi dekat cikgu plkn kau tuh , msg kau baru delivered ! Bangang  !!

Hahhh !kau ada janji and cakap kan , bila kau pulang cuti , Kau nak bawa jenjalan sama . But see !!aku jalan dengan kawan-kawan aku biasanya kau join sekaki . Kali ne tak pulak yea . Oke la kalau macam tuh . Buat apa nak paksa orang yang tak sudii . Kan ?

Aku tunggu jea kau invite aku jalan , tapi , wehhh! Boleh buat kenduri arwah lagi tunggu kau ! Lain kali jangan cakap la kalau tak sure sangat benda tuh jadik atau tak .  Tengok! Kau bagi harapan jea dekat aku . Siall la perangai macam tuh !! Otak aku ne tak la kuat sangat nak mengingat . Tapi hari tuh , kau yang siap suruh aku inform klau aku ada rancangan tak tarikh itu iini .

Kemarin , dah tau orang ada masalah , bukan nak tolong bagi happy . Dia pulak dok berhappy sakan di kem . Well ! Sakai sangat dapat kawan baru !! Jam 5 hantar phone konon , bila aku msg jam 5stgh , siap miscall lagi , tak pulak aku kena voicemail . Perghh! Katenye -!!!!!!!!!

Entah kat mana silap aku dekat kau . Dah lma oke 13bulan tuh . So? Nak sia-sia kan ? Aku tau la aku ne belum sah jadik bini kau , tapi , jaga la hati aku . Aku ne bukan patung model yang ada dikedai baju tuh ! Bebaju atau tak , dia tetap cool takda perasaan . Tapi , bila aku nak minta lepas dari kau , kau mula la nak jual ayat macho kau . Wehh ! Kalau aku tak sayang kau , kejap jea aku cari ganti . Biar la tak lawa mana pun . tapi , hargai jea la pengorbanan aku . Aku dah cukup sayang kau . Jangan la bagi aku try nak benci kau . FIKIR FIKIRKAN DAN RENUNG RENUNGKAN LAH :')
Dah baca? Best? Like lewrr~

No comments: